Shadow Of Ninja


 
IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Fuuton

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Sinico
Chunin
Chunin
avatar

Konoha :


PisanieTemat: Fuuton   Wto 29 Wrz - 14:57

1.Enshou No Kaze


Technika polega na zamienieniu chakry wokół siebie w powietrze. W efekcie powstaje duży podmuch wiatru

Ranga : D
Pobiera Chakry : 7%
Czas do następnego użycia : 3 Posty



2.Dai Kamaitachi No Jutsu


Technika polega na ostrym zamachu wachlarzu tworzącego podmuch powietrza. Podmuch jest tak silny że może nawet przeciąć metal.

Ranga : B
Pobiera Chakry : 12%
Czas do następnego użycia : 4 posty
Wymaga : Wielkiego Wachlarzu


3.Daitoppa


Technika polega na wydmuchnięciu silnego wiatru który po chwili zamienia się w wir w kszatłcie kuli.

Ranga : C
Pobiera Chakry : 10%
Czas do następnego Użycia : 4 posty


4.Kaiten Shuriken


Technika polega na wytworzeniu powietrznych Shuriken. Dodatkowo można nimi sterować.

Ranga : B
Pobiera Chakry : 15% za 4 Shuriken
Czas do następnego użycia : 5 Postów


5.Atsugi


Technika polega na wydmuchnięciu z ust potężnego czarnego wiatru.

Ranga : B
Pobiera Chakry : 17%
Czas do następnego użycia : 5 postów



6.Fuuton : Rasen Shuriken


Jest to ulepszenie techniki Rasengan. Polega na zmieszaniu rasengan'a z naturą chakry Fuuton. W efekcie powstaje wielki shuriken. Trafiona ofiara ginie na miejscu , ponieważ Rasen Shuriken niszczy wszystkie komórki doszczętnie.

Ranga : S
Pobiera Chakry : 50%
Czas do następnego użycia : 8 postów
Ilość na walkę : 2 razy
Wymaga : Rasengan , Oddama Rasengan


7.Mugen Sajiin Daitoppa


Ulepszenie Fuuton Daitoppa. Technika ta jednak jest 50% Szybsza i bardziej efektywniejsza przec co jej atak troi się. Nabieramy ogrmony strumień powietrza po czym wydmuchujemy ją na przeciwnika możemy ostro zwalić go z nóg i również zranić.

Ranga : A
Pobiera Chakry : 17%
Czas do następnego użycia : 5 postów
Ilość na walkę : 3 razy


8.Ninpou kamikaze


Jutsu poelga na wytworzeniu 3 małych trąb powietrznych. Możemy nimi sterować , lub połączyć je w jedno wielkie , ale tracimy nad nim kontrolę.

Ranga : C
Pobiera Chakry : 9%
Czas do następnego użycia : 3 posty


9.Kami Oroshi


Składamy ręce i wypuszczamy wiązke powietrza która leci na naszego przeciwnika.

Ranga : C
Pobiera Chakry : 9%
Czas do następnego użycia : 4 posty


10.Suira Renppu


Jutsu polega na sterowaniu bronią za pomocą chakry natury fuuton.

Ranga : D
Pobiera Chakry : 5% / Post
Czas do następnego użycia : 2 posty

11.Renkuudan


Po złożeniu pieczęci, na wysokości szyi tworzymy tornado, którym dowolnie sterujemy. Leci ono poziomo, a nie tak jak zawsze pionowo..

Ranga : B
Pobiera chakry : 14%
Czas do następnego użycia : 4 posty

11.Kazekaeshi


Wytwarzamy dzięki naszej chakrze dosyć spore tornado które może poważnie zranić przeciwnika. Możemy tym tornadem sterować w dowolny sposób jednak nie możemy go oddalić na zbyt dużą odległość.

Ranga : C
Pobiera Chakry : 10%
Czas do następnego użycia : 4 posty
Wymaga : Wachlarza


12.Kaze no Yaiba


Prosty i swobodny atak dość silnym wiatrem wychodzącym z jednego palca. Przy używaniu tego jutsu nie potrzeba wykonywać żadnych specjalnych pieczęci ręcznych.

Ranga : D
Pobiera Chakry : 2%
Czas do następnego użycia : Nieograniczony


13.Muroku no Jutsu


Tworzymy wielkie tornado, które wciąga wszystkich naszych przeciwników, raniąc ich i wyrzucają wysoko w powietrze...

Ranga : B
Pobiera Chakry : 13 %
Czas do nastepnego uzycia: 2 posty


14.Tauuin Chiusei

Pein wykonuje pieczęci po czym u jego stóp pojawia się mała trąba powietrzna, z sekundy na sekundę ona rośnie aż staje się ogromna. Pein może kontrolować te tornado, zwiększać jego energię, wielkość i szybkość ,ponieważ jest w środku niej. Trąba działa jak tarcza a również jak broń która atakuje.

Ranga : S
Pobiera Chakry : 10% na posta
Czas do nastepnego uzycia: *
Ilość na walkę : 1 raz


15.Reppushou


Po wykonaniu pieczęci kierujemy wybranego przeciwnika strumień powietrza który może go przebić. Efekt podobny jak przebicie mieczem, jednak jest niewidzialny i działa na większą odległość, ale tylko w jedną stronę (strumień powietrza nie zakręca).

Ranga : A
Pobiera Chakry : 16%
Czas do nastepnego uzycia: 3 posty


16.Tatsumaki no Jutsu


Jedno z najsilniejszych Jutsu Fuuton, użytkownik wykonuje pieczęcie i tworzy wielkie tornado, które jest bardzo silne i niszczy wszystko na swojej drodze.

Ranga : B
Pobiera Chakry : 15%
Czas do nastepnego uzycia: 5 postów


17.Kaze Furai


To jutsu pozwala na latanie za pomocą swojej chakry.

Ranga : D
Pobiera Chakry : 1% na post
Czas do nastepnego uzycia: *
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://sonrpg.forumfreez.com
 
Fuuton
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shadow Of Ninja :: Administracja i Gracze :: Techniki :: Techniki Żywiołowe-
Skocz do: