Shadow Of Ninja


 
IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Doton

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Sinico
Chunin
Chunin
avatar

Konoha :


PisanieTemat: Doton   Wto 29 Wrz - 19:12

1.Iwa Kawarimi


Shinobi rozpada się na drobne kamienne kawałeczki zapobiegając atakowi, by chwilę potem wrócić do swojej oryginalnej postaci.

Ranga techniki: D
Pobiera Chakry : 5%
Czas do następnego użycia : 3 posty


2.Doro bunshin no Jutsu

technika polegająca na stworzeniu klona z błota, owy klon nie potrafi używać technik i posiada jedynie 1/10 mocy oryginału.

Ranga techniki: D
Pobiera Chakry : 7% / 1 Klon
Czas do następnego użycia : 3 posty


3.Hiru Masshou, Bouka no Jutsu


Technika dosłownie uniemożliwiająca ataku. Polega na tym że wybraną część ciała asymiluje właściwość twardej skóry(jest to jakby powłoka z kamienia).

Ranga techniki: B
Pobiera Chakry : 10%
Czas do następnego : 3 posty


4.Sanseki Seisha


Technika polegająca na tym że użytkownik owego jutsu zamienia się w toczący głaz.

Ranga techniki: C
Pobiera Chakry : 6%
Czas do następnego użycia : 4 posty


5.Dorou Gaeshi


Technika polegająca na wyciągnięciu niedużego płatu ziemi i postawieniu go pionowo. Owe jutsu jest techniką defensywną.

Ranga techniki: C
Pobiera Chakry : 12%
Czas do następnego użycia : 4 posty


6.Shinjuu Zanshu no Jutsu


Technika polega na schowaniu się pod ziemią, złapaniu ofiary za nogi, a następnie zamienieniu się z nią miejscami. W efekcie przeciwnik znajduje się pod ziemią, jest całkowicie unieruchomiony, wystaje mu tylko głowa.

Ranga techniki: C
Pobiera Chakrt : 12%
Czas do następnego użycia : 5 postów


7.Doro Kawarimi


Ciało użytkownika tej techniki zamienia się w błoto, to sposób na obronę przed nieoczekiwanymi atakami.

Ranga techniki: D
Pobiera Chakry : 7%
Czas do następnego użycia : 3 posty


8.Dochuu Eigyo


Technika polegająca na tym że shinobi tworzy dużą ilość klonów, a sam może się dobrze ukryć w ich cieniu lub użyć doton no jutsu i zaatakować spod ziemi. Klony nie atakują tylko stoją w miejscu.

Ranga techniki: C
Pobiera Chakry : 12%
Czas do następnego użycia : 10 postów
Ilość na walkę : 2 razy


9.Doton no Jutsu


Technika polega na częściowym lub całkowitym zanurzeniem użytkownika w ziemi. Może on się pod nią przemieszczać lub zaatakować przeciwnika z zaskoczenia.

Ranga Techniki: D
Pobiera Chakry : 5% / Na post
Czas do następnego użycia : 4 posty

10.Doryuudan no Jutsu


Technika często stosowana razem z Doryuu Taiga, polega na zaatakowaniu serią pocisków z paszczy błotnego smoka.

Ranga techniki: B
Pobiera Chakry : 17%
Czas do następnego użycia : 5 postów


11.Iwagakure no Jutsu


Technika dzięki której możemy poruszać się w ziemi , skałach itp.Nie potrzebne są pieczęci.Minusem jest to iż wszystko odbywa się powoli

Ranga techniki: C
Pobiera Chakry : 12% / 1 post
Czas do następnego użycia : 3 posty


12.Yahumuki no Jutsu


Technika polegająca na stworzeniu "Kamiennej Zamieci''. Atak wieloma małymi kamieniami.

Ranga techniki: C
Pobiera Chakry : 12% / 30 Kamieni
Czas do następnego użycia : 3 posty


13.Doryuu Taiga no Jutsu


Użytkownik atakuje rzeką błota o ogromnej sile. Technika wykorzystywana głownie do unieruchomienia przeciwnika.

Ranga techniki: B
Pobiera Chakry : 24%
Czas do następnego użycia : 4 posty


14.Doryo Dango


Użytkownik tej techniki wyrywa ogromną masę ziemi spod siebie, którą może rzucić w przeciwnika. Technika wymaga potężnej siły.

Ranga techniki: B
Pobiera Chakry : 17%
Czas do następnego użycia : 5 postów


14.Airon Ganaseki


Dzięki tej technice , możemy "wystrzelić" z ziemi duży słup , który może wybić przeciwnika w powietrze.

Ranga techniki: D
Pobiera Chakry : 5%
Czas do następnego użycia : 4 posty


15.Iwa Yado Kuzushi


Technika polegająca na zawaleniu kamiennego dachu, szybka i skuteczna technika.

Ranga techniki: B
Pobiera Chakry : 22%
Czas do następnego użycia : 4 posty


16.Doryuu Heki


Z błota powstaje bardzo wytrzymała, potężna skała, technika wykorzystywana do defensywy.

Ranga techniki: C
Pobiera Chakry : 12%
Czas do następnego użycia


17.Ninpou: Hi no Hagane


Technika polegająca na zrzuceniu kamiennej lawiny na przeciwnika.

Ranga techniki : B
Czas do następnego użycia : 4 posty
Ilość na walkę : 3 razy


18.Daijigoku no Jutsu


Wybrane miejsce nagle zaczyna zapadać się pod ziemię z ogromną prędkością, użytkownik musi przystawić ręce do ziemi.

Ranga techniki: B
Pobiera Chakry : 25%
Czas do następnego użycia : 4 posty


19.Gaban Kyu


Tworzymy dwie skalne połówki więzienia.Po złączeniu rąk , połówki złączają się w jedną całość , zgniatając przy tym przeciwnika

Ranga techniki: B
Pobiera Chakry : 24%
Czas do następnego użycia : 4 posty


20.Doro Houshi


Technika , dzięki której zewsząd zaczyna wylewać się błoto.Gdy do niej użyjemy techniki suitonu , to powstanie błotnista lawina

Ranga techniki: B
Pobiera Chakry : 16%
Czas do następnego użycia : 8 postów


21.Ishimaru no Jutsu


Wyrywamy z ziemi średniej wielkości kulę i rzucamy nią w przeciwnika.Może ona się rozłupać gdy chcemy i zaatakować przeciwnika drobnymi kamieniami

Ranga techniki: B
Pobiera Chakry : 16%
Czas do następnego użycia : 4 posty


22.Doryuu Dogo


(potrzebny Suiton)
Żeby użyć tą technikę musimy najpierw wykonać jakiś Suiton.Potem składamy pieczęci i wymawiamy nazwę techniki.Tak powstaje bagno , które bardzo powoli , lecz skutecznie wciąga pod ziemię

Ranga techniki: B
Pobiera Chakry : 17%
Czas do następnego Użycia : 4 posty


23.Doryuusou


Technika polegająca na spojrzeniu w jakieś miejsce, po czy z ziemi wyrastają kamienne kolce które są wstanie przebić przeciwnika na wylot.

Ranga techniki: B
Pobiera Chakrh : 20%
Czas do następnego użycia : 3 posty


24.Doton : Ari Jigoku


Technika polegająca na stworzeniu błotnego wiru , który bardzo szybko wciąga ofiarę pod siebie.Jeśli szybko nie zareagujemy , to jest już po nas.

Ranga techniki: A
Pobiera Chakrh : 26%
Czas do następnego użycia : 5 postów


25.Yomi Numa


Technika zamieniająca podłoże w grząskie bagno. Które jest w stanie szybko wciągnąć cel.

Ranga techniki: A
Pobiera Chakrh : 26%
Czas do następnego użycia : 6 postów


26.Retsudo Tenshou


Technika polegająca na przyłożeniu rąk do ziemi po czy następuję trzęsienie ziemi.

Ranga techniki: A
Pobiera Chakrh : 29%
Czas do następnego użycia : 4 posty


27.Dorou Doumu


Technika polega na zamknięciu swoich przeciwników w ,,więzieniu'' z ziemi, ktorego ściany są utrzymywane za pomocą chakry. Użytkownik tej techniki może dodatkowo pochłaniać chakrę swoich ofiar. Technika ma jedną wadę - w niektórych miejscach ściany ,,więzienia'' są słabsze, lecz aby użyć słabego punktu trzeba mieć bardzo dużo siły fizycznej.

Ranga techniki: A
Pobiera Chakrh : 30%
Czas do następnego użycia : 3 posty
Ilość na walkę : 2 razy


28.Utenpen


Chyba najpotężniejsza technika tego żywiołu.Najpierw rysujemy dokładny plan na zwoju.Potem składamy bardzo dużo pieczęci i przykładamy ręce do tego co narysowaliśmy.Po dotknięciu przed nami tworzy się taki krajobraz jaki narysowaliśmy.Możemy go dowolnie mieniać domalowywując coś.Teran ma bardzo dużo pułapek w sobie.Technika bardzo wyczerpująca

Ranga techniki: S
Pobiera Chakrh : 50%
Czas do następnego użycia : *
Ilość na walkę : 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://sonrpg.forumfreez.com
 
Doton
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shadow Of Ninja :: Administracja i Gracze :: Techniki :: Techniki Żywiołowe-
Skocz do: